Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přestavba experimentálního vozidla Formula Faster
Zarambukas, Michalis ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Hlavním úkolem této diplomové práce je přestavba hnacího agregátu u experimentálního vozidla Formule Faster. Jedná se o změnu stávajícího hnacího agregátu Ford Kent 1600cc za agregát Škoda 1,4 MPI. Následujícím úkolem je analýza kinematických vlastností přední nápravy s následnou optimalizací a změnou konstrukce uložení řídící tyče související se sbíhavostí a propružením. Poslední část se zabývá změnou uchycení volantu, přestavbou na odnímatelný volant pomoci rychlospojky.
Simulace farmakokinetických modelů
Hejč, Jakub ; Jiřík, Radovan (oponent) ; Mézl, Martin (vedoucí práce)
Teoretická část projektu se zabývá rozborem farmakokinetických dějů a základními vlastnostmi matematických modelů užívaných ve farmakokinetice. Tento popis je zaměřen především na modely využívané pro perfúzní zobrazovací metody. Cílem projektu je vytvořit algoritmus pro simulaci vybraných modelů na základě zadaných parametrů a algoritmus sloužící k proložení experimentálně měřených dat vybraným modelem s výpočtem základních farmakokinetických parametrů. Dalším krokem řešení je realizace grafického rozhraní, které umožní plně využívat vytvořené algoritmy v uživatelsky přístupnějším prostředí. Výstupem práce je program, který lze využít k získání parametrů reálných dat a jako názorná ukázka vlivu těchto parametrů na průběh zvolených funkcí.
Analysis of a Behavioral New Keynesian Model
Křížková, Šárka ; Kukačka, Jiří (vedoucí práce) ; Hlaváček, Michal (oponent)
Tato práce se zaměřuje na analýzu Behaviorálního nového keynesiánského DSGE modelu. Z existující literatury jsou shromážděny různé specifikace modelu a jejich kombinace jsou simulovány. Tyto specifikace zahrnují heuristiky k předpovídání výstupové mezery, soubory odhadnutých či kalibrovaných parametrů a struktury modelu. Výsledné řady výstupových a inflačních mezer jsou porovnány s makroeko- nomickými empirickými pravidelnostmi a reálnými daty ze Spojených států amer- ických a Euro oblasti na základě jejich distribučních charakteristik a autokorelačních struktur. Je také provedeno porovnání různých simulovaných specifikací modelu na základě korelace mezi podílem agentů používajících danou heuristiku a výslednými hodnotami výstupové a inflační mezery. Distribuční charakteristiky výstupové mezery ze Spojených států jsou nejlépe simulovány specifikacemi s objektivními a extrapolativními heuristikami výstupové mezery generující řady s vyšším rozptylem a koeficientem špičatosti. Naopak, výs- tupová mezera z Euro oblasti je nejlépe simulována specifikacemi s optimistickými, pesimistickými a objektivními heuristikami, které produkují řady s nižším rozptylem a koeficientem špičatosti. Oproti reálným datům ze Spojených států a Euro oblasti je autokorelační struktura simulovaných řad velmi podobná struktuře...
Simulace farmakokinetických modelů
Hejč, Jakub ; Jiřík, Radovan (oponent) ; Mézl, Martin (vedoucí práce)
Teoretická část projektu se zabývá rozborem farmakokinetických dějů a základními vlastnostmi matematických modelů užívaných ve farmakokinetice. Tento popis je zaměřen především na modely využívané pro perfúzní zobrazovací metody. Cílem projektu je vytvořit algoritmus pro simulaci vybraných modelů na základě zadaných parametrů a algoritmus sloužící k proložení experimentálně měřených dat vybraným modelem s výpočtem základních farmakokinetických parametrů. Dalším krokem řešení je realizace grafického rozhraní, které umožní plně využívat vytvořené algoritmy v uživatelsky přístupnějším prostředí. Výstupem práce je program, který lze využít k získání parametrů reálných dat a jako názorná ukázka vlivu těchto parametrů na průběh zvolených funkcí.
Přestavba experimentálního vozidla Formula Faster
Zarambukas, Michalis ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Hlavním úkolem této diplomové práce je přestavba hnacího agregátu u experimentálního vozidla Formule Faster. Jedná se o změnu stávajícího hnacího agregátu Ford Kent 1600cc za agregát Škoda 1,4 MPI. Následujícím úkolem je analýza kinematických vlastností přední nápravy s následnou optimalizací a změnou konstrukce uložení řídící tyče související se sbíhavostí a propružením. Poslední část se zabývá změnou uchycení volantu, přestavbou na odnímatelný volant pomoci rychlospojky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.